| Päivän ilot | |
|
+7Olivia Klassmormor Urpo Tauno Taunola Agnes Sadeca Alma 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
aliel
Viestien lukumäärä : 1247 Join date : 18.08.2010
| Aihe: Vs: Päivän ilot Pe Marras 12, 2010 4:07 pm | |
| Huomasin tätä osiota etsiessäni, että kiukunpurkausketjuun tulee paljon enemmän purkauksia kuin tänne ilon aiheisiin. Näinkö on vai onko suurempi tarve purkaa sydäntään, kun harmittaa. Tiedä häntä. Mutta tällaista iloa nyt kuitenkin:
Sain viime keväänä (huom.) poikaoppilailtani lahjakortin kauneushoitolaan. Ajattelivat varmaan, että tuolle naamalle pitäisi tehdä jotain. Olin jo melkein unohtanut koko jutun, kun onneksi pläräsin papereitani ihan muusta syystä. Huomasin siis, että kauneushoitolakutsu oli voimassa vain puoli vuotta. Aikaa ei siis ollut hukattavaksi. En ole ennen käynyt tuollaisissa hoitoloissa. Kävin nettisivulla katsomassa mitä tarjoavat. Tartuin erikoiskasvohoitoon, Kesto puolitoista tuntia. Ja olihan aivan ihanaa. En tiedä mitä tökötit vaikuttavat, mutta siinä hiljaa istuessa, aromaattisten tuoksujen leijaillessa ja rauhoittavan musiikin soidessa tuli aika meditatiivinen olo. Teki vielä käsihieronnan siinä sivussa. Rahaakin jäi ja parin viikon kuluttua menen jalkahoitoon. Tyttö oli ihana. Ei höpötellyt lakkaamatta kuten jotkin kampaajat tekevät. Kertoi vain mitä ainetta milloinkin naamaani lykkäsi. Taidan tästedes pyytää syntymäpäivä ym. lahjoiksi lisää lahjakortteja tuollaiseen. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Päivän ilot Pe Marras 12, 2010 4:23 pm | |
| Alielin lahjakortti sai minutkin muistamaan iloisen korttiin liittyvän asian viime kesältä. Kyseessä ei kuitenkaan ollut lahjakortti. Sattumoisin olin viime kesänä piipahtamassa työpaikallani vaikka oli kesäloma. No, eikös siinä sattunut kesken työkavereiden välisen mukavan rupattelun iskemään pieni kriisitilanne ja menin sitä selvittelemään. En malttanut pysyä poissa vaikka olin varsinaisesti siis lomalla. No juttu oli nopeasti ohi mutta siinä satuin törmäämään pariin paikalliseen lenkkeilijään, nuoreen äitiin ja hänen alle kouluikäiseen poikaansa. Kysyivät siinä minulta saisivatko tutustua työpaikkaani. Työpaikkani tahtoo olla yleisen mielenkiinnon kohteena jatkuvasti joten tällaiset pyynnöt eivät ole mitenkään epätavallisia. Minä kun olin joutilas niin otin ja pidin heille noin puolen tunnin yksityisen esittelykierroksen. Vieraat poistuvat ja minä poistuin. Juttu unohtui minulta saman tien. Parin viikon päästä kun palasin töihin oli toimiston pöydällä kirjekuori jossa luki "Ramolle". Työkaverit sanoivat että avaa, siinä on fanipostia. Ihmetellen avasin kuoren ja siellä olikin pienen pojan askartelema kortti. Kortin takapuolelle hän oli tuhertanut omin käsin sanat "Kiitos Ramo". Perään oli äiti lisännyt..."mukavasta esittelykierroksesta". Vasta kortin luettuani tajusin keltä se on ja mistä minua kiitellään. Kyllähän tuollainen muistaminen sai hymyn korvasta korvaan. Itse vieläpä rohkenin ajatella että se oli tuon äidin idea teettää pojalla kiitoskortti kun ei itse kehdannut. Tuskin se pojan nassikka sitä olis omin päin hoksannut. |
|
| |
Klassmormor
Viestien lukumäärä : 449 Join date : 30.05.2009 Paikkakunta : Åhus, Ruotti
| Aihe: Päivän.... La Marras 13, 2010 11:59 am | |
| Tämän päivän iloihin kuuluu Björn Skifsin konsetti iltapäivällä. Pari viikkoa sitten olleissa kemuissa tuli paljon iloisia yllätyksiä. Parin kilon jauhopussi toivotuksella "jauhotsuuhun" sitten kolme pottua kaulaan toivotuksella "potut pottuina" kun oli ollut auttamassa henkilön omissa kutsuissa ja vielä samassa proppu, jos poltan proppuni heidän kanssaan. Vaalean punainen luuta kun olin laittanut tuulemaan keväällä kun minut valittiin puheenjohtajaksi, oli myöskin sypressistä tehty saunavihta. Aino tohvelit jotka valitettavasti olivat liian suuret joten naapuri osti ne ja olen tilannut yhdeltä tuttavalta uudet kun tulee tännepäin. Kukkapuskia oli tietenkin vaikka kuinka paljon. Rahaa ja teatterilippu maaliskuuksi. En ollut koskaan ennen juhlinutkaan erikoisemmin se oli kivaa, mutta ei toistu. Tauno Taunola viihdytti elävällä musiikilla josta on tullut paljon kehuja. Nyt näyttää sadekin lakkaavan joten ei tarvitse matkalla kastua. | |
|
| |
Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
| Aihe: Vs: Päivän ilot To Marras 18, 2010 9:02 am | |
| Tämän päivän ilo on se, että nyt on viimeinkin jossakin vaiheessa luvassa lattia-, seinä- ja kaapistoremontin jatkuminen. Lattia on kuivanut jo iät ja ajat sitten ja puhaltimet on onneksi viety pois. Purkutyön tehnyt firma ei kelpaa vakuutusyhtiölle, koska se on Pohjanmaalta. Nyt isännöitsijä etsii pääkaupunkiseudulta sellaista remontin jatkajaa, joka sopii vakuutusyhtiölle, joka on jo muutenkin profiloitunut hankalaksi korvausten maksajaksi, vaikka näkyvää mainoskampanjaa tällä hetkellä pyörittääkin. Jätettäköön kuitenkin nimi mainitsematta. | |
|
| |
aliel
| Aihe: Vs: Päivän ilot To Joulu 02, 2010 12:45 am | |
| Minun ja rakkaitteni piina sai tietyn loppupisteen. Olen viikon vain kärsinyt, koska pieni lapsenlapseni joutui leikkaukseen. Nyt on jotain valoa putken päässä. Tyttö naureskelee, vaikka puoli päätä on turvoksissa. Vielä emme varmasti tiedä, mikä pikkuisen päässä oli. Mutta toivoa on, ettei sitä kaikkein pelottavinta. | |
|
| |
aliel
| Aihe: Vs: Päivän ilot To Joulu 02, 2010 10:57 pm | |
| Jatkoa edelliseen päivän iloon. Lääkäriystävämme oli sitä mieltä, että se pikku Emilian silmän muurannut juttu oli kystä. Vakavammat kasvaimet eivät purskauta mitään nesteitä kuten tämä teki. Mutta oli aika inha kystä sekin. Luomesta ja silmän takaa läheltä aivoja joutuivat kaivamaan ylimääräistä kudosta ulos. Nyt en enää pelkää patologin lausuntoa. Kystä mikä kystä. | |
|
| |
Alma
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
| Aihe: Vs: Päivän ilot Pe Joulu 03, 2010 8:08 am | |
| Voi.. kylläpä alielin perhettä on koeteltu raskaimman kautta, kun on ollut huolta pienokaisesta. Toivotaan, että kaikki olisi nyt kunnossa ja piina lopullisesti ohi. | |
|
| |
Urpo
| Aihe: Vs: Päivän ilot Pe Joulu 03, 2010 11:04 am | |
| Joo, todella ikävää tuo J:n lapsen sairaus. Lasten vakavammat sairaudet on aina vaikeampi kestää kuin aikuisten sairaudet. Onneksi kysta on tietääkseni aina hyvänlaatuinen ja tuo Alielin lapsenlapsen kysta saatiin onnellisesti leikattua ja kyllä hänkin paranee leikkauksesta ja tervehtyy täysin.
Minun päiväni (tai pikemminkin yöni oli) on iloinen siksi, että työkiireiden takia sain nyt nukuttua 14 tuntia yhteen menoon. Olo on kuin uudestisyntyneellä ja tästä voikin nyt lähteä reippain mielin jälleen töihin. | |
|
| |
Alma
| Aihe: Vs: Päivän ilot Pe Joulu 03, 2010 6:47 pm | |
| Ihanaa, että Urpo on ns. vetänyt pitkät Minulle itselleni kävisi huonosti, jos unet menisivät noin pitkiksi. Se on kyllä jännä juttu, että toisilla riittää väsyneenä unta pidempään.. että voi nukkua korvaavia unia melkein sen kahden vuorokauden määrän. | |
|
| |
Klassmormor
Viestien lukumäärä : 449 Join date : 30.05.2009 Paikkakunta : Åhus, Ruotti
| Aihe: Päivän.... Ke Joulu 08, 2010 10:44 am | |
| Jippii nyt se tuli! Kolmas tyttö ei poika osaa tehdä poikia mutta ei haittaa. Kaikki mennyt hyvin syntyi kl 5.15. | |
|
| |
Urpo
| Aihe: Vs: Päivän ilot Ke Joulu 08, 2010 2:57 pm | |
| Onnea isoäidille, mummille, mummolle, mummulle tai joka tapauksessa Klassmormorille !!! | |
|
| |
Sadeca
Viestien lukumäärä : 2488 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Ruotsi
| Aihe: Vs: Päivän ilot Ke Joulu 08, 2010 4:50 pm | |
| Sydämelliset onnitteluni Klassmormorille perhetapahtuman johdosta! | |
|
| |
Sadeca
| Aihe: Vs: Päivän ilot Ke Joulu 08, 2010 6:58 pm | |
| Minullakin oli pieni ilonpäivä eilen. Koska emme ole läheskään kaikki työpaikalla välipäivinä kun teen viimeisiä työpäiviäni, niin itse tarjosin jo viikkoja sitten työtovereilleni läksiäislounaan. Toissapäivänä kun syötiin jouluruokis yhdessä niin ojensivat minulle lahjakortin työpaikan vieressä olevaan kampaamoon. Olivat tilanneet ajankin valmiiksi työajalle eiliseksi. Niinpä mummelia sitten iranilainen kampaaja laittoi uuteen uskoon. Sanoin hänelle että saa tehdä ihan mitä tykkää, että minä vain istun. Tukka värjättiin ja leikattiin. Kulmakarvojakin värjättiin ja nypittiin. Sitten vielä laitettiin täysi meikki naamatauluun ja siinähän sitten pari vuosikymmentä hävisikin kertaheitolla yhdeksi päiväksi . Työtoverini otti kuvia ennen ja jälkeen käsittelyn että pääsen meilaamaan kiitosmeilejä keräykseen osallistujille. Olin kyllä ihan todella kiitollinen tuosta lahjasta. Roinaa on liikaakin ja on todella ihanaa olla tuollaisessa hoidossa. Keikistelin siinä sitten 5 kotikäyntiä loppupäivän aikana ja vielä ex-mieheni luona töistä tullessani. Oho, sanoi oululainen kun uudesti syntyneen muorinsa näki, mitä lie tarkoittanutkin kun en kysyä muistanut . | |
|
| |
Agnes
Viestien lukumäärä : 869 Join date : 29.05.2009 Ikä : 59 Paikkakunta : Tallinn
| Aihe: Vs: Päivän ilot Ke Joulu 08, 2010 8:54 pm | |
| Palju õnne uue ilmakodaniku sünni puhul! No ei se mitään, jos kolmas tyttö, mulla yhdelle sukulaiselle syntyi 7 tyttöa | |
|
| |
aliel
| Aihe: Vs: Päivän ilot To Joulu 09, 2010 7:15 pm | |
| Niin Klassmormor, hienoa, kun uusia tyttöjä tulee maailmaamme kansoittamaan. Isoäitinä olo on aika ihanaa, eikös vaan. ONNEA! | |
|
| |
Alma
| Aihe: Vs: Päivän ilot To Joulu 09, 2010 11:02 pm | |
| | |
|
| |
Alma
| Aihe: Vs: Päivän ilot To Joulu 09, 2010 11:04 pm | |
| Sadecan kuvaama hemmottelupäivä kuulostaa todella ihanalta! Ottaisin sellaisen itsekin, pikkuisen päässyt Alman hehkeys tässä arjen kiireessä kärsimään | |
|
| |
Sadeca
| Aihe: Vs: Päivän ilot Pe Joulu 10, 2010 12:44 am | |
| Pakko ymmärtää sinua Alma kun muistan omat nelikymppispäiväni,,,,., Jos ei nyt tipantippaa teesennellä niin niinhän se on että 16- vuotiaasta sinne 40-vuotiaaksi nainen vetää miesten silmiä ja muutakin mielenkiintoa puoleensa "siinäkin mielessä" ja itsekin on jotenkin vireessä tai ainakin tietoinen vetovoimastaan. Sitten se henkinen vaatimus ja valmiuskin lisääntyy siten ettei enää haluakaan muihin kuin siihen itselleen henkisestikin sopivaan ihmiseen satsata. Kummallista tämä elämä. Tämä työtovereideni tempaus oli todella iloksi minulle mutta annas olla kun pääsen ensi viikon lopulla koko kolmikymmenpäiselle työporukalle jäähyväissanoja sanomaan. Tulen paljastamaan vuosikymmeniä kestäneitä kiinnostuksiani joista voisin väittää ettei heistä juuri ainoallakaan ole harmainta aavistustakaan. Mielenkiintoista minulle! Odottele vain Alma pieniä positiivisia tapahtumia omalle kohdallesikin, tilata ne ensin pitää että voisivat toteutua! | |
|
| |
Alma
| Aihe: Vs: Päivän ilot La Joulu 11, 2010 8:45 pm | |
| No tilaankin sitten heti kymmenen positiivista tapahtumaa! Mieluiten puolet niistä jo tämän vuoden puolella | |
|
| |
Sadeca
| Aihe: Vs: Päivän ilot La Joulu 11, 2010 10:03 pm | |
| Aivan oikein sinulta Alma! Toiveita on pidettävä yllä! Joka tähtiin toivoo voi päästä kuusen latvaan asti ja jos ei edes siellä ole tottunut olemaan, niin joitain perspektiivejä avautuu jo sieltäkin! | |
|
| |
Alma
| Aihe: Vs: Päivän ilot Su Joulu 12, 2010 9:35 pm | |
| Onko sinulla noidan kykyjä, Sadeca? En olisi uskaltanut toivoa mitään ilman sinua, ja kun eilen toivoin, niin tänään jo sain ne kaikki viisi positiivista asiaa. Se on aivan uskomatonta, mutta niin vain kävi ja tämä päivä on ollut uskomattoman iloinen!! Yksi on arvokas tavara, toinen on arvokas apu, ja kolme muuta asiaa liittyvät ihmisten välisiin suhteisiin ja tunnelmaan. Hyvä toiveideni täyttäjä, en haluaisi millään olla ahne sillä sainhan jo viisi hyvää.. mutta ne viisi muuta hyvää voisin vastaanottaa ensi vuonna, heti alkuvuodesta kun nyt kerran tuli toivottua Mitenkäs on, kuinka usein näitä toiveita oikein saa esittää? | |
|
| |
Sadeca
| Aihe: Vs: Päivän ilot Su Joulu 12, 2010 11:48 pm | |
| Noita ja noita, mutta sinne suuntaan,,,, Voi johan toki niitä toiveita saa esittää aina tositarpeisiinsa kun ne näkymättömät vain odottelevat että toivoisit oikein järkevästi että pääsisivät sinua jeesaamaan ja iloisena näkemään. Joskus syksyllä jossain ketjussa täällä sanoin laittaneeni tilauksen että pääsisin työelämästä ulos. Sanoin että jos on pakko niin voisin ryöväytyä siellä kevätkesään asti mutta mieluiten ennen sitä jo loikkaisin ulos. Marraskuulla aloin jo olemaan aika väsynyt ja päätin että kyllä minun on nyt vähän tingittävä siinä jutussa. Niinpä vaihdoinkin tilaustani hiukkasen ja sanoin että kyllä oikeus ja kohtuus olisi että jo ennen kevättä uksi vapauteen avautuisi. Kun en ihan varma ollut siitä etten ruinaa itsekkäästi kohtuuttomia etuja niin ajattelin ovelasti että tässä saattaisi olla jonkinlainen vaihtokaupan paikka. Niinpä jalomielisesti lupasin että jos minulle tuon toiveeni täyttävät niin olisin puolestani käytettävissä hyviin asioihin kykyjeni rajoissa. Murahdin myös että minua ei sitten tarvitse laittaa ympäri kyliä juoksemaan ihmisten henkilökohtaisia asioita penkomassa, että sellaista olen jo harrastanut tarpeeksi ja lisäsin että mihinkään arvausleikkiinkään en halua osallistua vaan ne tehtävät on tuotava eteen niin selvästi etten voi ymmärtää millään väärin sitä että ne ovat juuri minulle tarkoitettuja ja että niiden olisi liityttävä sellaisiin kiinnostuksiini joista tiedän keskivertoihmistä enemmän. Ei mennyt edes kahta viikkoa ennenkuin minun toiveeni oli toteutettu nimikirjoituksia myöten tavalla mitä en tiennyt olevan olemassakaan. Kyllä siinä vähän äimänkäkenä ihmettelin vastapuolen nopeutta. Mikäs siinä, kiirettä näyttävät pitävän sitä minun vastapalvelusta järjestäessäänkin kun enhän minä vielä vapaana ole. Mitäs sanotte siitä että kolme ihmistä, kolmesta eri maasta jotka eivät tunne toisiaan eivätkä ole koskaan minua tavanneet ottavat minuun yhteyttä SAMASTA ASIASTA ja pyytävät siihen mukaan? Heidän asiansa kuuluu ehdottomasti kiinnostuksiini. Kuinka suuri mahdollisuus SATTUMAAN tuossa oikeastaan edes jää? Toivo siis vain Alma ihan täydestä sydämestäsi vilpittömin mielin järkeviä niin kyllä nuo hyvät haltiat ovat puolellasi! | |
|
| |
aliel
| Aihe: Vs: Päivän ilot Ma Joulu 13, 2010 12:34 pm | |
| Sadeca, olet aikamoisessa tienhaarassa. Elämäsi muuttuu toiseksi. Minä tuossa käväisin kaupassa ja yhtäkkiä alkaa kadulla hirveä huuto. "AALIIEELL" näin kuulin. Kaksi tyttöoppilastani uusien kavereiden kanssa käveli ohi. Kaverit ihan hämmentyivät minun siinä tyttöjä halaillessa. Halien jälkeen tytöt alkoivat karjua selkäni taakse. "Pojat hei täällä on Aliel". Herroja en sentään halaillut siinä kadulla julkisesti. Olisi raukkojen katu-uskottavuus voinut mennä. Näinkin kauniisti voi entinen työura tulla vastaan. | |
|
| |
Alma
| Aihe: Vs: Päivän ilot Ma Joulu 13, 2010 12:47 pm | |
| Ihanaa, ollaanpas me täällä iloisia!
Minun toiveeni olivat hieman epämääräisiä, mutta nähtävästi silti toimii..
Tällä hetkellä ilahduttaa aurinko, joka yrittää sinnikkäästi peitota pakkasta (-18). | |
|
| |
Alma
| Aihe: Vs: Päivän ilot Ti Joulu 14, 2010 1:54 pm | |
| No jopas nyt.. postista tuli saapumisilmoitus paketista, jonka on laittanut tärkeä ystävä. Pidän jännitystä yllä huomiseen, ja haen sen samalla kun postitan Viron isovanhemmille Joulutervehdyksen. Tällaiset yllätykset ovat erittäin positiivisia, jotakin ihanan jännittävää tapahtuu juuri silloin kun ei osaa odottaa!
Toinen ihana yllätys tänään oli se, kun sain odottamattoman puhelun aamusella ja vietin mukavan juttuhetken yhden mukavan ihmisen kanssa. 5+2= 7... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Päivän ilot | |
| |
|
| |
| Päivän ilot | |
|