Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Tammi 20, 2012 9:09 am
Joskus muusikot esiintyvät melko vahvastikin päihtyneinä http://www.stara.fi/2012/01/20/rumpali-kaatokannissa-keikalla-nain-siina-sitten-kavi/ . Minulle tulee mieleen oikein mukava mies Anssi Pethman-vainaa, joka oli erittäin hyvä rumpali, mutta hänellekin maistui alkoholi joskus liiankin hyvin. Kerran hänet jouduttiin kantamaan Tavastialla rumpupatterin takaa back stagelle lepäilemään.
Agnes
Viestien lukumäärä : 869 Join date : 29.05.2009 Ikä : 59 Paikkakunta : Tallinn
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Tammi 21, 2012 1:52 am
Meie Evert Sundja ja tema bänd teeb ilma Eesti muusikas ja mulle meeldib..
Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Ma Tammi 23, 2012 1:17 pm
77-vuotiaan Leonard Cohenin uusi albumi ilmestyy tämän kuun lopussa. Perjantaihin asti levyn voi kuunnella täältä.
Tauno Taunola
Viestien lukumäärä : 1044 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Norrköping Rootsi
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Ma Tammi 23, 2012 4:19 pm
Hienoa Urpo! Leonard Cohen on aina kuulunut suosikkeihini. Olen jopa nähnyt hänet livenä kaksi kertaa Göteborgissa.
aliel
Viestien lukumäärä : 1247 Join date : 18.08.2010
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Helmi 04, 2012 2:38 am
[[youtube] [/youtube]
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Helmi 23, 2012 11:49 pm
Miehen mielestä tämä oli ihan kamala. Mutta pikku-E:en suosikkikappale. Sanoo, että kuninkas. Ja jos en heti ymmärrä, niin menee alahuuli ruttuun. Sitten tahtoo keikkua sylissä ja katsoa peilistä miten mummi ja hän huutaa riemuissaan, että KUNINGAS EI.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Helmi 24, 2012 12:17 am
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Helmi 24, 2012 12:52 am
Kaikki, onneksi, meidän suomalaisten tulevat toivot tuntevat muumit. Presidentti vei viime hetkellä Ruotsiin tuliaisiksi vauvalle, anteeksi prinsessalle, muumikamaa, noin suoraan lainaten. Mutta muumeilta oikeasti elämää voi oppia. Kenenköhän käsikirjoituksia ovat nuo muumit. Tove ei enää sieltä jostain johdattele. Niitä nyt kuitenkin tulee yli sata osaa ja ovat toinen toistaan hienompia. Katsokaa nyt vaikka nuorisoa edellisessä otoksessa. Tämän loppurutistuksen olen oppinut ulkoa: Ei Muumitaloa lukita yöksi, Muumi, Kun hämärä hiipuu jo tähtien vyöksi (ja taas muumihyminä) Karkeloi kansa ja kunnailla soi, muumeilta elämää oppia voi, (ja hyminää) Hei muumi, hei muumi....
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Helmi 24, 2012 2:26 am
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Helmi 24, 2012 2:31 am
Noin suomalaiset maailman ihanimmat nuoret lähtevät maailmalle. Muumien opit kourassaan.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Helmi 24, 2012 12:12 pm
Nii, Kuullostan kylla mammalta. Yksi ystävä, joka tekee radiollle töitä, Kysyi haluanko ruveta muumimammaksi radiossa. No,.en sitten halunnut. Haluan vaan kuunnella muumeja ja niitä kaikkia muita.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Maalis 01, 2012 11:30 pm
Hmm.. kaunista.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Maalis 01, 2012 11:44 pm
Tämä siis herra Stingiltä. Musiikkihan on tosi vanhaa. Ja sitä mitä minä rakastan. Käyn kesäisin Haapsalun vanhan musiikin festivaaleilla. Ajan joka ilta sieltä meiltä 25 kilometriä kuuntelemaan vanhaan kirkkoon tämän kaltaista musiikkia. Viikon festivaalit ja täydellinen nautinto. Viime kesänä tuo 1500-ajan musiikki oli erityisen hyvin edustettuna. Pistänpä vielä yhden. Jos tuon ajan musiikki ei uppoa, niin kippaapa pois:
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Maalis 02, 2012 10:30 am
Tuolla on jo yksi Susanne, mutta tämä on niin kaunis ja liikuttava:
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Maalis 09, 2012 7:28 pm
Tuossa olen mennen tullen hehkutellut tuota Mari Kalkunit. Ehkä ei tunnu missään kehumiset ennenkuin kuulee nuoren neidon musisointia. Hän on siis monitaituri musiikin alueella. Soittaa useita instrumentteja, laulaa ja säveltää. Opiskelee tällä hetkellä Suomessa lisää musiikkia ja näköjään myös suomenkieltä. No tässä kuitenkin Mari ihan omassa elementissään ja aitona ilman studio- muokkauksia:
krobbe
Viestien lukumäärä : 95 Join date : 17.07.2010
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Maalis 10, 2012 11:14 pm
Käsittämätöntä! Alkuperäiset jäävät hilkkusen jälkeen.
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Su Maalis 11, 2012 12:10 am
HUHHUH! Lin Yu Chun räjäytti juuri jotakin. Uskomaton kaveri, todellakin! Minkähän ikäinen mahtaa olla, vaikea päätellä, kun noiden korealaisten kasvot ovat vielä nuorina aikuisinakin lapsekkaat.. mutta siis lapsihan hän on, ehkä teini?
Siitä olen kyllä krobben kanssa pikkuisen eri mieltä, että tuo upea artisti peittoaisi Whitney Houstonin. Siihen ei kyllä kukaan pysty
Agnes
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Su Maalis 11, 2012 1:24 pm
Minu meelest ei saa väga tõsiselt võtta neid, kes kedagi matkida püüavad, olgu kui talendid tahes! Olgu ise, iseendad ja leidku oma tee ja oma isiksus. Siia panen ühe lihtsa saarlase loo: lahutanud abielu ja olnud viinaküüsis, aga nüüd on leidnud oma tee, mulle ta hääl meeldib ja tema laulud.
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Huhti 13, 2012 10:45 am
Vladimir Putin ei pidä tästä musiikista:
Pussy Riot -yhtye arvostelee punkhenkisellä musiikillaan Venäjän valtaapitäviä ja Venäjän nykyoloja. Osa tuosta naisbändin jäsenistä tullaan luultavasti palkitsemaan tuntuvilla vankilatuomioilla, vaikka he olisivatkin pienten lasten äitejä. Kolme bandin jäsentä on tutkintavankeudessa oikeudenkäyntiin saakka.
Tässä hiukan lisää tuosta laulu- ja soitinyhtyestä.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Huhti 14, 2012 10:44 am
Minä olen ollut aika aktiivinen tällä musiikkisaralla. Onneksi joku muukin löytää hienoa musiikkia. Minun suuri ihanteeni on ollut vuosia Eva D. Jotenkin tuolla Faccebookissa hän taas tuli eläväksi. Tosin siitä uudesta biisista en ole niin innostunut. Mutta kuule tätä:
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Huhti 14, 2012 11:03 am
Heippa tänne musiikkimaailmaan. Kuuntelin taas ihan omaksi huvikseni noita muumeja. Olen sen kyllä jo useasti mielessäni nähnyt. mutta Nuuska Muikkunen on sama otus kuin Urpo. Niin että, aina kun katson muumeja, niin siellähän se Urpo kulkee omia polkujaan.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Huhti 14, 2012 12:13 pm
Kun Evasta ruvettiin puhumaan...
Alma
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Huhti 14, 2012 10:27 pm
Eva Dahlgrenhan on loistava.. Jag klär, jag klär av mig naken..
Agnes
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Su Huhti 15, 2012 2:34 am
Nii ilus, nii ilus.. kohati tundus nagu oleksin ise kõndimas lapsepõlve Vormsi saarel kadakate keskel aga nüüd juba täiskasvanuna.. (ja ilma suitsuta)
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Huhti 19, 2012 8:39 pm
Tää seuraava on niiiiin kornia ja toisaalta saa ihmisen iloiseksi. Aamulla autoradiossa alkoi tulla. Ymmärsin heti, että nyt on kosketettu johonkin suomalaiseen sieluun. Ehkä nuoreen sellaiseen. Mutta kyllä vanhempikin "sielu" ymmärsi. Tämä joukkio saattaa olla yhden biisin kansaa. No hyvä niinkin. Tulee uskomattoman hyvä mieli. Hei kaikki masentuneet ja muuten allapäin olijat. Eikös tämä ole jotain:
Sponsored content
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista