16-vuotias Moa Lignell täältä meidän kunnasta pyrkimässä itse tehdyllä kappaleellaan Ruotsin Idoliin.
aliel
Viestien lukumäärä : 1247 Join date : 18.08.2010
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Marras 05, 2011 10:10 am
Sulle Agnes, Ma ei tahtnud et sa mitagi viga saad. minu mõtted Eestist ja Soomest ovad minu oma pääst. Aga oleks see muitugi hea, et eestlasd ja soomlased oleks üks suur rahv.
Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Marras 05, 2011 12:27 pm
Viestien lukumäärä : 2488 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Ruotsi
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Marras 05, 2011 5:15 pm
Laitan vieläkin saman Moa Lignellin eilen uusintana Idols kilpailussa esittämän itse sanoittamansa ja säveltämänsä kappaleen tänne. Tuomaristo nousi ylös taputtamaan ja sen arvosteluista en kuullut yleisön taputuksilta ja huudoilta sanaakaan. Hänen Idols kilpailuun pyrkimisesitystään on jo yli miljoona kertaa klikattu you tubessa. Vaikka en oikeastaan mikään tämän tyyppisen musiikin ylin ihailija olekaan, niin minunkin mielestäni tämä kotikuntani vain 16-vuotias (kilpailun ensimmäisessä esityksessä 15-vuotias) tyttö on hyvin lahjakas.
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Marras 05, 2011 8:08 pm
Valitettavasti tuo Sadecan linkki avattuna kertoo, että video on oikeudellisista syistä nähtävissä vain Ruotsissa. Tästä youtube-linkistä videon pitäisi avautua myös meille muille. Hieno esitys.
Urpo
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Marras 10, 2011 5:22 pm
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Marras 11, 2011 8:23 am
Olipas pelottavan näköinen sirkus tuossa videossa. Olenkohan tuonut esille mielipiteeni aiemmin, en tiedä, mutta Anette Olzonin ääni sopii minusta raikkaana ja heleänä paremmin Nightwishin kappaleisiin, kuin Tarja Turusen ääni.
Sadeca
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Marras 11, 2011 12:27 pm
Minun mielestäni sekä että, jos Turunen olisi vielä niin olisi ehkä hiukkasen erilaiseksi väsätty tämäkin. Tämä uusin on kyllä ilahduttavasti tunnistettavissa nightwishiläiseksi vaikkei tietäisikään ja huolella viimeistelty levytys missä Anettekin pääsee hienosti pistämään parastaan. Ihan mainio pitkästä aikaa. Pitkästä ja pitkästä, liekö minulta mennyt jotain ohi, mutta minusta tuntuu että siitä tätä edellisestä albumista on ikuisuuksia. Paljon on kommentteja tuolla juutuupilla ja vaihtelevia mielipiteitä joten on niillä faneja vieläkin ollut odottelemassa.
Agnes
Viestien lukumäärä : 869 Join date : 29.05.2009 Ikä : 59 Paikkakunta : Tallinn
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Marras 17, 2011 7:41 pm
Siia väike vahepala termikatest, siis bänd nimega "Terminaator" armastatud laululooja, laulja ja näitleja Jaagup Kreemi esituses. Lihtne, armas ja lahe!
Sadeca
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Marras 19, 2011 10:23 pm
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Marras 19, 2011 11:18 pm
Noista kolmesta Agnesin viimeksi linkittämästä laulusta pidin vain Ivo Linnan esittämästä "Oma Saar"- kappaleesta.. ja siitä pidin kovasti! Rauhallinen, toiveikas jne. Agnesin kysymykseen on kyllä hyvin vaikea vastata, mutta vastaan, että olen nyt omalla saarella, mutta tulen kyllä vielä purjehtimaan uudellekin omalle saarelle.
Agnes
Viestien lukumäärä : 869 Join date : 29.05.2009 Ikä : 59 Paikkakunta : Tallinn
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Su Marras 20, 2011 8:55 pm
Aitäh Alma! Eks neid tundmatuid saari tuleb elus ette mitmeid ja kuigi tunned end olevat nüüd õigel saarel, ei tea kunagi, millal leiad omale õige ja ainukese Oma Saare, kust ei taha enam kunagi lahkuda. Rahu vaid sellel teel..
Urpo
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Su Joulu 04, 2011 3:20 pm
Suvun nuoret vesat ovat yrittäneet minulle vakuuttaa, että rap-musiikillakin on omat puolensa. Erityisesti sanoma kuuluu olevan tärkeä, mutta minun kuuroutunutta sävelkorvaani yksitoikkoinen lähes melodiaton monotoninen räppääminen lähinnä häiritsee. Kenties olen väärässä tai muuten vaan rajoittunut. Tätä seuraavaa näytettä suomalaisten kärkikaartin rap- ja reggaemuusikoiden yhteistä laulelmaa kykenen kuuntelemaan ilman vastenmielisyyden tunnetta ihan helpostikin.
Viimeinen muokkaaja, Urpo pvm Su Joulu 04, 2011 4:08 pm, muokattu 1 kertaa
Alma
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Su Joulu 04, 2011 3:34 pm
Jukkapoika ja Jenkkarekka on sellainen helposti kuunneltava suomalainen reggaen esittäjä. En jaksa etsiä. Innoissani odotan Itsenäisyyspäivää, sillä linnan juhlien orkesterin silistina toimii tällä kertaa urospuolinen satakieli Osmo Ikonen. Tiistaina siis telkkarin ääreen häntä kuulemaan ja pukuloistoa ihastelemaan (mauttomuuksia arvostelemaan ) Olen tainnut kehua Ikosen laulutaitoa aiemminkin.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Joulu 09, 2011 7:25 pm
Jossain täällä kerroin Apocalyptikan konsertista uudessa musiikkitalossa. Siitä jäin paitsi , koska en aina näe tuota ajan kulumista ja sinne jäi menneisyyteen. Mutta ei mitään huolta. Konsertti taltioitiin Teemalle ja myös meidän laitteisiin. Onneksi mieheni on sellainen laitefriikki. Nyt näin konsertin ihan täällä kotona kotiteatterissa. Ei tietenkään vastaa aitoa ja autenttista itseään, mutta aika hienon konsertin kuitenkin koin. Mies on nääs virittänyt kaiuttimia ympäri huonetta ja näyttöruutu on isompi kuin minun ego. Eiköhän konsertti ole taltioituna myös yle-Areenassa, jos jotain kiinnostaa.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Joulu 15, 2011 11:07 pm
No ehkä tässä on totuus.
Tauno Taunola
Viestien lukumäärä : 1044 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Norrköping Rootsi
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Joulu 23, 2011 7:10 pm
Vuoden virallisen joululaulun myötä toivotan kaikille Periferian jäsenille ja muille lukijoille Oikein Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!
Sadeca
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Joulu 23, 2011 8:15 pm
Olipa laadukas ja nautinnollinen esitys tämä T Taunolan laulama tämän vuoden joululaulu! Moneen kertaan aion kuunnella tässä joulun aikaan tämän, ihan niinkuin olen muina vuosinakin kuunnellut! Heja Trailerpark Idlers!
Kiitos Tauno Taunola ja oikein Iloista Joulua koko perheellesi!
Alma
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Joulu 23, 2011 11:27 pm
Tuollaista miehekästä ääntä kuuntelee kantriversionakin oikein mielellään Sen verran kuitenkin vastustan laulun sanomaa, että Almalle Joulu on maailmankaikkeuden tärkein juhla. Valon ja rakkauden juhla, jota suurella hartaudella on valmisteltu tänäkin vuonna ja johon suurella nautinnolla sitten huomisesta alkaen paneudutaan. Ehkäpä laulu olikin käänteisesti tarkoitetulla sanomalla, tai ehkäpä irvailee kaikelle krääsälle, ahneudelle ja kiireelle? Uittoneuvos on hyvä ja tulee selventämään, kiitos! Jos ei, niin silti ihanaista Joulua Taunolan perheelle!
Tauno Taunola
Viestien lukumäärä : 1044 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Norrköping Rootsi
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Joulu 24, 2011 1:11 am
No ensinnäkin sanottakoon että itse en laula vaan soittelen kitaralla taustalla välisoittoja ja sen sellaista. En myöskään ole tehnyt kyseistä kappaletta. Mitä sanomaan tulee niin laulu kertoo kodittomasta tyypistä jonka ainoa toive olisi saada seinät, katto ja lattia joululahjaksi, ja myös näitäkin kohtalotovereita on olemassa. Eli mielestäni aika lailla joulun sanomaa sekin...
Itse kylläkin vietän joulua ja eka kinkkuleipä syötiin jo kaksi tuntia sitten. Joten vielä kerran, Hyvää Joulua kaikille!
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista La Joulu 24, 2011 10:36 pm
Kiitos Tauno. Joulu saapui kaupunkiin niinkuin oli odotettavissa. Hienoa joulumusiikkia järjestit.
Urpo
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Ti Joulu 27, 2011 9:26 am
Hyvää Uutta Vuotta Head Uut Aastat!
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista To Joulu 29, 2011 9:37 pm
Voi kiitos! Se oli niin kaunista.
aliel
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista Pe Joulu 30, 2011 1:20 am
Tämän myötä mennään taas uusiin vuosiin ja uusiin seikkailuhin.
Sponsored content
Aihe: Vs: Musiikkilinkkejä ja muuta keskustelua musiikista