aliel
Viestien lukumäärä : 1247 Join date : 18.08.2010
| Aihe: Elämä on To Tammi 10, 2013 8:18 pm | |
| Tässä valmistaudun todennäköisesti elämäni muuttavaan tapahtumaan. Lähden Saarijärvelle, joogaopistolle, ensimmäiseen koulutustapahtumaan. Jo pitkin vuotta olen harjoitellut. Kahdeksan vuotta joogaa takana. Nyt olen päättänyt, että tämä on minun elämän tarkoitus. Tälle nyt annan aikani ja rakkauteni. Toivon, että ette pidä minua ihan hihhulina. Siitä ei ole kysymys. No mies tuolla taustalla huhuilee, että hihhuli mikä hihhuli. Mutta jooga ei ole uskonto. Jooga on tila. Ja sen tilan löytäminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. | |
|
Alma
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
| Aihe: Vs: Elämä on To Tammi 10, 2013 11:40 pm | |
| Tuohan kuulostaa ihan ihanalta! Mutta kai sinun elämälläsi on ollut jo muitakin tarkoituksia? | |
|
aliel
| Aihe: Vs: Elämä on Pe Tammi 11, 2013 12:32 am | |
| On tietenkin. Mutta elämän kanssa voi aina leikkiä. Niin kauan kuin sitä kestää. | |
|
aliel
| Aihe: Vs: Elämä on Su Tammi 13, 2013 4:55 pm | |
| Esimerkiksi tämän väen kanssa en leikittele. Kuvassa minun lisäkseni naapurin Aune, jota niin harmittaa, että vanhempani muuttivat pois Sipoosta. Sen lisäksi siinä kököttää isäni, jolla juuri todettiin olevan alkava Alsheimer-sairaus. Isi on kuulemma ihan masentunut. No kuka järjissään oleva ihminen olisi iloinen tiedosta, että jonain päivänä elää eikä ymmärrä mistään tuon taivaallista. Näiden jokaisen läheisen elämänkulku koskettaa ja satuttaa. Vaikea edes kuvitella mitä vanhempani ajattelevat. Toinen miettii, että miten hoivaan miestä, joka ei muista mitään ja toinen pelkää mitä hänelle tapahtuu, kun järjen valo pikku hiljaa hiipuu. Naapurin Aune nyt vaan sattui kuvaan. Hänellä ei taida olla muita murheita, kun että lihoo ja lihoo. | |
|
Sadeca
Viestien lukumäärä : 2488 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Ruotsi
| Aihe: Vs: Elämä on Su Tammi 13, 2013 10:12 pm | |
| On se hankala sairaus, ja toden teolla ei kumma jos isääsi masentaa. Onhan niitä hidastavia lääkityksiä ja toivottavasti ne on jo aloitettu. Päivä kerrallaanhan se on tuollaisessa tilanteessa otettava ja yritettävä keksiä jotain vaihtelua niihin ettei vatvoisi tuota liikaa etukäteen. Kyllä uskon että sinuakin huolestuttaa moiset uutiset. Helsinkiinkö vanhempasi muuttivat? | |
|
aliel
| Aihe: Vs: Elämä on Ma Tammi 14, 2013 4:06 pm | |
| Ei Helsinkiin vaan tuonne Keravalle, josta kuvakin. Keravalle on Helsingistä noin 30km. Heidän uusi asuintalo on kyllä aika mukava. Kaikki mahdolliset elämää helpottavat jutut siinä lähellä. Asuvat kuudennessa kerroksessa, jonne vie hissi. Sieltä on mukava seurailla elämää alapuolella. Ihan vieressä on kirjasto, ruokakauppa ja juna-asema. Sitten kun ajokortin epäävät isukilta, niin junalla pääsevät oikeastaan mihin vaan. | |
|