Viestien lukumäärä : 869 Join date : 29.05.2009 Ikä : 59 Paikkakunta : Tallinn
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju To Loka 01, 2009 8:59 pm
Juuri Aliel otit sanat suustani, meillä näemmä sama musiikkimaku. Apocalypticasta pidän kovasti minäkin, muistan kuin vuosia takaisin kävin Pärnussa heidän ulkoilmakonsertissa ja olin tosi LUMMATUD! Erityisen tämä kappale, joka on myös Almankin yks suosikkikappaleista: https://www.youtube.com/watch?v=RSMXMv0noY4
Vieraili Vierailija
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju To Loka 01, 2009 9:24 pm
Hieno, hieno. Suur tänu sinule Agnes, et selle leidsid
Alma
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju Pe Loka 02, 2009 4:01 pm
Kulla Agnes.. mäletasid..
Vieraili Vierailija
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju Pe Loka 02, 2009 5:51 pm
En muista oliko tässä ketjussa puhe Maija Vilkkumaasta. Kyllä honottaa ja kaikkea muuta, mutta Maija onkin oikeasti runoilija. Kuudennen luokan oppikirjassa on hänen tekstejään. Koskettavia lapsille, mutta ehkä meillekin jotain annettavaa.
En tiedä miten raskasta tämä on. Varmaan raskasta ja herkkää. Niinhän kovan metallin miehetkin ovat pinnan alla kovin herkkiä. Patea juuri haastateltiin Novassa (suomalainen radioasema, kuuluu muuten Virossa Turbaan asti länteen mennessä) On tehnyt hyvän ystävänsä Juicen biiseistä oman levyn.
Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju Ti Loka 27, 2009 1:15 pm
Olin eilen töissä tilaisuudessa, jossa nämä nuoret miehet esiintyivät. He ovat ulkoisesta habituksestaan huolimatta aivan tavallisia helsinkiläispoikia, jotka käyttäytyivät kohteliaasti ja ystävällisesti. Minusta oli myös erityisen ilahduttavaa, etteivät he vaatineet minkäänlaista erityiskohtelua, tyytyivät vähään ja maailmanmaineestaan huolimatta roudasivat instrumenttinsa ja äänentoistolaitteensa itse. Oikein kivoja nuoria miehiä.
Vieraili Vierailija
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju La Marras 07, 2009 9:01 pm
Kolmen videopätkän kooste parhaasta rock konsertista minkä koskaan missään milloinkaan ikinä olen kuullut tai nähnyt. Täysin ylittämätön taidenautinto.
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju Su Huhti 18, 2010 10:20 am
Herkkä ja kaunis tangomusiikki ison veden takaa hivelee Ramon korvia tänä aamuna.
Tätä ketjua lueskellessani huomasin että herkkä ja kaunis tangokappale olikin kadonnut täältä. No ei se mitään laitetaan samalta herralta, jos mahdollista vieläkin kovempaa tykitystä kehiin. On taas vähän sellainen raskaampi ilta meneillään täällä päin.
Melko maaginen komppi etten sanoisi.
Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
Aihe: Vs: Raskaan rockin ketju Ma Maalis 07, 2011 12:27 pm