Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
| Aihe: Earth Hour La Maalis 26, 2011 11:22 am | |
| | |
|
Sadeca
Viestien lukumäärä : 2488 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Ruotsi
| Aihe: Vs: Earth Hour La Maalis 26, 2011 2:16 pm | |
| Joo, kyllä olemme mukana tuossa. Erehdyin päivästä ja eilen jo mökötettiin puoli tuntia pimeässä ennenkuin huomasin asian. Pitää ottaa uusiksi tänä iltana. Laitoin jo auringolla latautuvan lyhdyn ja pari muuta samalla tekniikalla toimivaa lamppua ikkunalle latautumaan. Ne ovatkin melko käteviä. Sähköttömällä mökilläkin niillä näki lukea läpi yön. | |
|
aliel
Viestien lukumäärä : 1247 Join date : 18.08.2010
| Aihe: Vs: Earth Hour Ke Maalis 30, 2011 4:48 pm | |
| Tämä ei ollut se paikka mitä etsin. Mutta sitä oikeaakaan en löytänyt. Avaruuden ikkunaa raottaessa hyvän säväyksen voi antaa linkki nimeltä Stellarium. On ilmainen ladattaviksi. Minä iltaisin katson missä mennään eli mitä tutulla taivaalla on juuri nyt. Mutta voit kyllä matkata vaikka minne maapallolla ja katsoa miltä taivas näyttää juuri nyt siellä. Linkkiä en voi tästä suoraan antaa, koska olen menettänyt taitoni siirtää mitään - edes valokuvia. Ja voihan olla, että asia kiinnostaa vain joitain teistä. Siis te olkaa hyvät. Avaruus on teille avoin. | |
|
Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
| Aihe: Vs: Earth Hour Ke Maalis 30, 2011 5:13 pm | |
| - aliel kirjoitti:
- Tämä ei ollut se paikka mitä etsin. Mutta sitä oikeaakaan en löytänyt.
Avaruuden ikkunaa raottaessa hyvän säväyksen voi antaa linkki nimeltä Stellarium. On ilmainen ladattaviksi. Minä iltaisin katson missä mennään eli mitä tutulla taivaalla on juuri nyt. Mutta voit kyllä matkata vaikka minne maapallolla ja katsoa miltä taivas näyttää juuri nyt siellä. Linkkiä en voi tästä suoraan antaa, koska olen menettänyt taitoni siirtää mitään - edes valokuvia. Ja voihan olla, että asia kiinnostaa vain joitain teistä. Siis te olkaa hyvät. Avaruus on teille avoin. Täällä oli joskus ketju, joka liittyi avaruuteen. Avasin tuonne Tiede, Tekniikka jne ketjun Tähtitiede ja avaruus, jonne laiton myös linkin, josta tuon Stellariumin voi ladata. | |
|