Mauri Antero on taiteilija isolla Teellä. Ei kuulu missään nimessä paskalistaan. Innanen on vähän rajatapaus. Henkilökohtaisesti en pidä hänen tyylistään. Tämä seuraava esimerkki Innasen tuotannosta kuuluu mielestäni ilman muuta paskalistaan. On hänellä fiksumpiakin lauluja. Toivottavasti kukaan ei pahastu tästä.
Joo tuo edellinen on tosi ällöttävä. Selvää paskaa. Samoin, kuin Ramo, ajattelen Mauri Anterosta, hieno mies ja lauluntekijä (laulaja?). Mutta tämä ei tietenkään enää liity shitti-osastoon.
Lainaus youtuben kommenteista. "Tämä kappale on paras Jarnolta mitä on koskaan tullut." Kertonee kaiken. En tiedä onko paskaa mutta ainakin melko omituisen tuntuinen laulu. Naamakirja termein, en tykkää.
Kun Urpo uskalsi ottaa pienoisen riskin väittämällä Juicea paskaksi, pitänee minunkin laittaa tähän ketjuun riski kannanotto. Tällä paskabiisillä saan ilman muuta ainakin foorumin naispuolisten vihat niskaani.
Onhan tässä ammattimuusikoita jotka varmaankin osaavat hommansa. Minulle tämä on kuitenkin aina ollut henkilökohtaisen paskalistan kärkikaartia. Toki aika kaukana Tarja Ylitalon ja vaikkapa Anita Hirvosen takana. Mutta kun en tykkää niin en tykkää. Eikä sitäpaitsi oo pakko jos ei taho.
Minustakin yölintu saisi lentää talvehtimaan etelään ja kenties jäädäkin sinne pysyvästi. Tuollaisia kappaleita ja tähtiä Suomen iskelmätaivas on täynnä. Mitäänsanomaton melankolinen renkutus. En kuuntele toista kertaa.
Simppa on symppis, ei saa morkata sitä . Ei vaiskaan, tämä on taattua tanssilattiakamaa suurkuluttajille, tasaista synkkää suomalaista jupinaa ilman toivon kipinää alusta hamaan loppuun saakka. En minäkään näitä kuuntelisi, mutta Simo herättää varmaan meissä naisissa todellakin äidinvaistot, vaikken minä häntä tosin vävyksenikään haluaisi...jos olisi tyttölapsia minulla. Mutta hanuria Simo soittaa hyvin, ja sitä annan tässä Levyraadissa hänelle pisteitä.
Klassmormor
Viestien lukumäärä : 449 Join date : 30.05.2009 Paikkakunta : Åhus, Ruotti
Aihe: paskalista Ma Tammi 10, 2011 9:54 am
Nii...n Yölintu ja muut vastaavanlaiset bändit ovat meidän naisten mieleen. Rakas veljeni aina sanoo ettei musiikista pidä kilpailla. Kaikilla saa olla omat makupalansa joten jos ei tykkää niin ei voi mitään.
Näin nyt aaamulla Suomen aamuohjelmassa kahden "muusikon" haastattelun edustavat uudenlaista biisituotantoa. Suomessa kai kaikki tietävätkin Bändin Pariisin kevät, se ei ainakaan ollut mun mieleeni, tässä näyte:
Hyvää vuoden jatkoa
Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
Aihe: Vs: Paskalista / Sittaloetelu Ma Tammi 10, 2011 10:15 am
Samaa mieltä Klassmormorin kanssa. Tuon kappaleen perusteella koko Pariisin Kevään tuotanto on sitä itseään.
Siis...? Ei kai toi Lööppijulkkis vaan mikään tosi oo?
Urpo
Aihe: Vs: Paskalista / Sittaloetelu To Tammi 20, 2011 9:46 am
Kyllä se valitettavasti on ihan totta. Sama artisti on julkaissut pari muutakin singleä. Johanna Tukiainen http://fi.wikipedia.org/wiki/Johanna_Tukiainen ponkaisi varsinaiseen kuuluisuuteen, kun viimeisenä pisarana Ilkka Kanervan ulkoministerin uran päättymiseen johtanut tekstiviestittely Tukiaisen kanssa johti Ilkka Kanervan potkuihin ministerin tehtävistä.
Klassmormor
Viestien lukumäärä : 449 Join date : 30.05.2009 Paikkakunta : Åhus, Ruotti
Aihe: paskalista Su Huhti 24, 2011 3:17 pm
Kuuntelin tuossa päivän aikana yhtä CD:tä jonka eräs entinen työkaverinin oli tehnyt. en ollut kuunnellut sitä kokonaan aikaisemmin. Sieltä löytyi muutama Sleep Sleypresin kappale jotka eivät minun korvaani sopineet.
Urpo
Aihe: Vs: Paskalista / Sittaloetelu Ke Elo 24, 2011 7:27 pm
Tässä on musiikkia maailman huipulta:
Vieraili Vierailija
Aihe: Vs: Paskalista / Sittaloetelu Ke Elo 24, 2011 8:52 pm