|
| Pelit, nettipelit, lautapelit.. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Alma
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
| Aihe: Pelit, nettipelit, lautapelit.. Pe Tammi 01, 2010 9:43 pm | |
| Klassmormor antoi vinkin toisaalla tähän ketjuun, kun mainitsi pelit. Pelaatteko yleensä mitään pelejä? Minä pidän korttipeleistä niin koneella kuin korteillakin, pasianssit sun muut ovat suosikkeja. Lisäksi pelailen netissä joskus jos aikaa on. Mahjongit, Tetrikset ja vastaavat ovat kivoja, lisäksi löysin Pelikone.fi- sivustolta pelin, jonka nimi on The Rise of Atlantis. | |
| | | Alma
| Aihe: Vs: Pelit, nettipelit, lautapelit.. Pe Tammi 01, 2010 9:46 pm | |
| Seurapeleistä Petanque ja Mölkky ovat mukavia kesäpelejä, samoin kroketti. Lasten kanssa tulee pelattua juurikin Afrikan tähteä ja sen uutta versiota Inkan aarretta, jonka Joulupukki toi. Kaikenlaiset Herra Hakkarainen, Kaappikellon kummitus, muistipelit, Monopoli, Labyrintti ym. ovat kivoja ja kokeilematta on vielä lasten lahjaksi saama Pölkkypäät. Se sopii varmasti minulle | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Pelit, nettipelit, lautapelit.. Su Maalis 21, 2010 7:26 pm | |
| Minä hurahdin konsolipeleihin joskus 90-luvun lopulla. Olin kuullut että nuoriso pelasi jollain pleikkarilla mutta en ollut kiinnostunut enkä tuntenut asiaa sen tarkemmin. Eräänä päivänä kaikki muuttui kun naapurini kiikutti meille erittäin alkeellisen venäläisen pelikonsolin. Nimi oli muistaakseni Dendi...(tai jotain sinnepäin). Konsoliin tungettiin pystyyn jonkinlainen c-kasetin tapainen vekotin joka sitten sisälsi jotain pelejä. Sain tv-ruudulle mm. jääkiekkoa, tennistä sekä pieniä pallukoita syövän tomaatin. Pelasin sitä jonkin aikaa ja hauskaa oli. Varsinkin tennis oli suosikkini. Tennis jossa pienet tikku-ukot lätkivät tennispalloa ja pisteet laskettiin. Todellisen peli innostuksen herätti toinen meillä lainassa käynyt pelikonsoli nimeltä Sega. Sehän oli jo ihme suorastaan hienolla peligrafiikallaan. Jääkiekkopelin jää tuntui kiiltävän kuin peili. Pelattuani sitä jonkin aikaa, pääsin vihdoin kokeilemaan konetta joka todella niin sanoakseni räjäytti pankin. Play Station. Mahtavat rallipelit moottorin murinoineen ja musiikkeineen veivät mennessään. Viimeistään sen jälkeen kun käsitin että Play Stationille on saatavissa myös jääkiekkopeli olin myyty. Sellainen vekotin oli saatava. Vuonna -98 ostin sitten ensimmäisen oman Play Station pelikoneen ja siihen EA-Sport NHL 98 jääkiekkopelin. Peli huuma ja innostus kesti noin kymmenen vuotta. Play station vaihtui Play Station kakkoseen joita niitäkin olen pelannut puhki pari kappaletta. Viime vuosina into on jäähtynyt ja pelaamiseni on nykyisin vähän enemmän satunnaista. Play Station kolmosta en ole hankkinut, eikä ainakaan tällä hetkellä ole suunnitelmissa. Jääkiekko pelien animaatiot ja englanninkieliset selostukset jaksavat yhä hymyilyttää. Olen oppinut sieltä paljon jääkiekko slangia ja joskus on ollut myös väärinymmärryksiä tai väärin kuultuja lauseita. Hyvä esimerkki tästä on kun tuomari pitää kiekkoa pudottaakseen sen jäähän. Silloin selostaja sanoo: "ref´s get ready to drop the puck." En alussa tuntenut tuomari sanan englanninkielistä vastinetta "referee" enkä siis ymmärtänyt lausetta. Kuulin sen näin:" Let´s get ready to fuck the puck." Eipä tuo pelaamista hidastanut. |
| | | Alma
| Aihe: Vs: Pelit, nettipelit, lautapelit.. Su Maalis 21, 2010 9:31 pm | |
| Nolottaa tunnustaa uusi suosikkini.. Tytär käy täällä http://fi.gosupermodel.com/ , ja minäkin kokeilin erästä tetriksen tyylistä "Vaatehuonepeliä". Jäin koukkuun.. ja nyt minulla on oma supermallihahmo, että pääsen pelaamaan | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Pelit, nettipelit, lautapelit.. | |
| |
| | | | Pelit, nettipelit, lautapelit.. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |