Urpo
Viestien lukumäärä : 3709 Join date : 29.05.2009
| Aihe: Käännösohjelmia/Tõlkeprogramme/Översättningsprogram To Syys 03, 2009 12:40 pm | |
| | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Käännösohjelmia/Tõlkeprogramme/Översättningsprogram Su Huhti 11, 2010 1:28 pm | |
| Tuon iloksenne nähtäväksi kaksi satunnaista esimerkkiä joskus saamistani sähköpostiviesteistä. Mitä ilmeisimmin on käytetty jotain täydellistä käännösohjelmaa tekstin kääntämiseksi englanninkielestä suomenkieleen. Tulos vetää melkeinpä sanattomaksi. Hei!!!
Hei. Päätin kääntyä, koska en halua tavata teitä ja toivon, että ette ole sitä vastaan. Nimeni on Irina. Olen 28 vuotta vanha. En ole, kun en ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia. Toivon, että voitte kirjoittaa minulle My e-mail: irinakotelova@gmail.com ja sitten me voidaan tietää enemmän toisiaan ja jakaa valokuvia. Toivon, että et vastaan meidän tuttu, ja pian kirjoittaa minulle. Odotan. Irina!Toinen esimerkki... jasmine220001@yahoo.com Nimeni on ikävä Jasmine, olen ainoa tyttö etsii miestä, joka voi katkovat hyvät suhteet minulle, joka ymmärtää rakkautta kuin luottamus ja usko ei ole ottanut sitä, miten hauskaa aina vaan kypsynyt mies, hyvä huumorintaju lukemisen jälkeen hieman You saada kiinnostaa tietää kirjoitat minulle tämä osoite jasmine220001@yahoo.com aion odotan vastausta niin kerron lisää minusta ja lähetän kuvia. Sain yhteystietosi jälkeen rukoukseni niin uskon suuntaan Jumalan. lähettää Kisses rakkaudella JasmiininP.S. Noita linkkejä en sitten suosittele klikkailemaan. |
|
Tauno Taunola
Viestien lukumäärä : 1044 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Norrköping Rootsi
| Aihe: Vs: Käännösohjelmia/Tõlkeprogramme/Översättningsprogram Su Huhti 11, 2010 3:57 pm | |
| - Ramo kirjoitti:
- Tuon iloksenne nähtäväksi kaksi satunnaista esimerkkiä joskus saamistani sähköpostiviesteistä. Mitä ilmeisimmin on käytetty jotain täydellistä käännösohjelmaa tekstin kääntämiseksi englanninkielestä suomenkieleen. Tulos vetää melkeinpä sanattomaksi.
Hei!!!
Hei. Päätin kääntyä, koska en halua tavata teitä ja toivon, että ette ole sitä vastaan. Nimeni on Irina. Olen 28 vuotta vanha. En ole, kun en ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia. Toivon, että voitte kirjoittaa minulle My e-mail: irinakotelova@gmail.com ja sitten me voidaan tietää enemmän toisiaan ja jakaa valokuvia. Toivon, että et vastaan meidän tuttu, ja pian kirjoittaa minulle. Odotan. Irina!
Toinen esimerkki...
jasmine220001@yahoo.com Nimeni on ikävä Jasmine, olen ainoa tyttö etsii miestä, joka voi katkovat hyvät suhteet minulle, joka ymmärtää rakkautta kuin luottamus ja usko ei ole ottanut sitä, miten hauskaa aina vaan kypsynyt mies, hyvä huumorintaju lukemisen jälkeen hieman You saada kiinnostaa tietää kirjoitat minulle
tämä osoite jasmine220001@yahoo.com aion odotan vastausta niin kerron lisää minusta ja lähetän kuvia. Sain yhteystietosi jälkeen rukoukseni niin uskon suuntaan Jumalan. lähettää Kisses rakkaudella Jasmiinin
P.S. Noita linkkejä en sitten suosittele klikkailemaan. Loistavaa! Varsinkin tuo lause Päätin kääntyä, koska en halua tavata teitä ja toivon, että ette ole sitä vastaan on ihan valioluokkaa. | |
|
Alma
Viestien lukumäärä : 3272 Join date : 29.05.2009 Paikkakunta : Suomi
| Aihe: Vs: Käännösohjelmia/Tõlkeprogramme/Översättningsprogram Su Huhti 11, 2010 5:24 pm | |
| Minäkin huvittelen joskus kääntämällä automaattiohjelmalla nettisivuja, jotka on kirjoitettu viroksi. Se on hauskaa | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Käännösohjelmia/Tõlkeprogramme/Översättningsprogram | |
| |
|