Periferia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum

PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Avaruusharrastus

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Avaruusharrastus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Avaruusharrastus   Avaruusharrastus - Sivu 2 EmptyLa Marras 14, 2009 6:06 pm

Tunnen tähtitaivasta kovin huonosti. Osaan löytää taivaalta otavan ja pohjantähden. Otavaa olen kutsunut mielessäni aina soppakauhaksi. Kun siinä tuntuu olevan se varsi ja kauha. Muistaakseni otava kuuluu ison karhun tähdistöön mutta mitä ne muut tähdet ovat siitä minulla ei ole aavistustakaan. Olen kyllä nähnyt ne joskus tähtikartoissa mutta taivaalta en osaa hahmottaa.

Kuu lumoaa minut joka kerta kun näen sen täytenä mollottamassa muuten pimeän maiseman yllä. Hiihtäminen keväthangella pakkasyönä täyden kuun luodessa hohdettaan maisemaan on uskomaton elämys.
Takaisin alkuun Siirry alas

Avaruusharrastus
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Asialinja/Asjalik vestlus/Saklig konversation :: Ihminen ja yhteiskunta/Inimene ja ühiskond/Människan och samhället-
Siirry: