Periferia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kiukunpurkausketju

Siirry alas 
+12
faari
Olivia
Frederiikka
Admin
mirjamarja
helekene
Agnes
Urpo
Tauno Taunola
Klassmormor
Sadeca
Alma
16 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 13, 14, 15
KirjoittajaViesti
aliel

aliel


Viestien lukumäärä : 1247
Join date : 18.08.2010

Kiukunpurkausketju - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiukunpurkausketju   Kiukunpurkausketju - Sivu 15 EmptyLa Huhti 13, 2013 5:09 pm

Mun oli pakko tänne vähän purkautua. En uskalla siellä FB:ssä kovin paljon.

Jo ala-asteikäinen lapsi voi olla täysi kusipää eikä välitä muista ihmisistä. Minulla on taas yksi piikki lihassa siellä koulussa. Raukka olen vähän uskaltanut jopa komennella ykstoista vuotiasta herraa. Tulee minulle hiljaisessa käytävänmutkassa kertomaan, että jos tuo ei lopu, niin saat ämmä kärsiä nahoissasi. Siis 11v.

Painaa varmaan enemmän kuin minä. Viimeksi ollessani yksin välituntivalvonnassa rupesi tappelemaan samankokoisen kanssa. Minulla ei ollut mitään saumaa mennä väliin. Siispä juoksin opettajainhuoneeseen ja hain miesopen apuun. Pelottavaa sanon minä. Tämä kaikki vasta ala-asteella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sadeca

Sadeca


Viestien lukumäärä : 2488
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Ruotsi

Kiukunpurkausketju - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiukunpurkausketju   Kiukunpurkausketju - Sivu 15 EmptySu Huhti 14, 2013 4:09 pm

Ymmärrän ihan hyvin että opettajana on aika hankalaa edes osallistua fb-keskusteluun siitä Antti Korhosen asiasta. Nyt on kaivelemiset jo sitä luokkaa että on poliittista peliäkin syytä epäillä olevan joukossa.
Oli miten oli, niin Antti Korhosen pitäisi pikimiten saada työnsä takaisin, ja pestä hänet puhtaaksi maineeltaan että työura jatkuisi ja perheen toimeentulo. Jos hänen taustassaan olisi joitain väärinkäytöksiä niin kyllä ihan varmasti ne olisi jo löydetty ja esille tuotu, että ilmeisesti niitä ei ole.

Tuota kertomaasi tyyliä ovat nyt netillä kertoneet aivat lukemattomat opettajat kokeneensa, eikä sitä missään tapauksessa tarvitsisi opettajana joutua kuulemaan. Opettajain liittohan on onneksi oikealla asialla. Jotain täytyy tehdä että kurinpalautus kouluihin onnistuu.
En muista onko ollut puhetta siitä onko sinunkin luokkasi jotenkin "kokeiluluokka" missä erityistukea tarvitsevat oppilaat siirretään tavalliseen luokkaan.
Ei kyllä tarvitse edes olla, kun on jo kerrottu että Helsingin kouluissa tapahtuu vuosittain noin 400 samanlaista tilannetta kuin tämä Korhosen tapaus.
Se on niin iso määrä että mistä sinne opettajien koulutukseenkaan kohta enää ketään saa, jos ei kurinpalautusta ja opetusrauhaa saada luokkiin palautumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sadeca

Sadeca


Viestien lukumäärä : 2488
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Ruotsi

Kiukunpurkausketju - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiukunpurkausketju   Kiukunpurkausketju - Sivu 15 EmptyKe Huhti 17, 2013 5:24 pm

Kun tuosta Alppilan jupakasta on nyt selvästikin tehty poliittinen juttu, niin alkaa olla sillä tavalla tulehtunutta että siihen sotketaan vaikka ja mitä, ja siitä on tullut selvästikin poliittinen asia.
Tätä blogikirjoitusta en yksinkertaisesti viitsi jakaa facebookilla sen vuoksi että näköjään on perussuomalaisen kirjoittama, ja minulla kaverit jakaantuneet vaikka mihin puolueihin, enkä halua ketään loukata.

En ole niitä linkkejä myöskään lukenut joita antaa erikseen viitteeksi heti siinä alapuolella, joten en tiedä linkkien luotettavuudesta. Kuitenkin jos tämä blogistin kertoma pitäisi edes suurinpiirtein paikkansa, niin aika merkillinen soppa on kysymyksessä. Ei minua kaduta että kirjoitin sen vetoomuksen opettajan puolesta alle, päinvastoin.

Jos erottaminen todetaan myöhemmässä vaiheessa oikeaksi toimenpiteeksi, niin kyllä se on selvä ilmoitus häiriköille että sormellakaan ei tule opettaja koskemaan vaikka mitä tekisi tai sanoisi. Karmea kehitys.

http://turjalainen.blogspot.se/
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Kiukunpurkausketju - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiukunpurkausketju   Kiukunpurkausketju - Sivu 15 EmptyTo Huhti 18, 2013 7:32 am

Minua kiukuttaa tuossa jupakassa se, että pojan perhetaustat on tuotu ainakin sosiaalisessa mediassa julkisuuteen, eikä pojalla ole ollut tähänkään asti helppoa. Nyt, kun hän on kansakuntamme julkkis ja kaikki kaveritkin tietävät pojan taustat, niin ei voi kuin toivoa, että poika jaksaisi elämässään eteenpäin. Eipä silti, mikään ei oikeuta sellaiseen käytökseen, kuinka poika käyttäytyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alma

Alma


Viestien lukumäärä : 3272
Join date : 29.05.2009
Paikkakunta : Suomi

Kiukunpurkausketju - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiukunpurkausketju   Kiukunpurkausketju - Sivu 15 EmptyPe Huhti 26, 2013 7:09 am

Nuoret eivät tietysti taas ajatelleet seurauksia, kun latasivat videopätkän nettiin. Liekö sitten ollut myös tuon pojan puolelta suunniteltua, eikä ajatellut tulevansa tunnistetuksi, mitä kautta perheen taustatkin tulevat esiin + spekuloinnit äitinsä poliittisista kytköksistä. Iso vahinko on tapahtunut kaikin puolin, kun opettajakin menetti työnsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kiukunpurkausketju - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiukunpurkausketju   Kiukunpurkausketju - Sivu 15 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kiukunpurkausketju
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Vapaa keskustelu/ Vaba vestlus/ Fri konversation :: Vapaat aiheet/ Vabad teemad/ Fria teman-
Siirry: