Periferia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum
 
PääsivuPääsivu  GalleriaGalleria  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tottumuksia ja tapoja

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Urpo

Urpo


Viestien lukumäärä : 3709
Join date : 29.05.2009

Tottumuksia ja tapoja Empty
ViestiAihe: Tottumuksia ja tapoja   Tottumuksia ja tapoja EmptyKe Elo 10, 2011 9:50 pm

Kävin tuossa äskettäin harjaamassa hampaat ja kun tarvitsin hammastahnaa, niin hammastahnatuubi oli tuhannen solmussa. Olen koko ikäni elänyt talouksissa, joissa on yleensä ollut useita naispuolisia ihmisyksilöitä. He kaikki ovat aloittaneet täydenkin tuubin puristamisen keskeltä ja minä olen sitten vuorostani puristellut sisällön takaisin sinne etuosaan. Seuraavan kerran, kun tarvitsen taas tahnaa, niin sama juttu:tahnaa on tuubin molemmissa päissä, muttei keskellä. Sitten, kun tuubi alkaa tyhjentyä, niin sitä aletaan väännellä kuin pyykkiä kuivaksi ikään.

Sama koskee esimerkiksi sinappia. Täyden tuubin tyhjentäminen alkaa keskeltä. Aivan sama, mikä tuubin sisältö on, käytäntö on vakiintunut koskemaan joka ainoata tuubia. Onko minulla tässä asiassa käynyt satumainen onni, vai onko kyseessä enemmänkin naisellinen ominaisuus?

Tottumuksia ja tapoja Images?q=tbn:ANd9GcSNO-gQsI__AKuGE29znj49bv1Bxg6ORLytC1Y6bqq8uuawi7LX
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tottumuksia ja tapoja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Vapaa keskustelu/ Vaba vestlus/ Fri konversation :: Vapaat aiheet/ Vabad teemad/ Fria teman-
Siirry: